zondag 10 juni 2012

Uitslag give-away

Heb je meegedaan aan mijn Uilen-give-away? Zo ja, dan kan het vandaag je geluksdag zijn. ;-)
Want weliswaar een dagje te laat, heb ik nu toch de trekking verricht.

Dit waren de deelnemers:

 
Ik heb alle reacties op 2 blaadjes uit mijn Grand-Canyon-souvenir-memobloc geschreven in de volgorde waarin ze meegedaan hebben. Zoals je kunt zien zijn het er nipt meer dan 50 geworden.
Dussss..... er gaan hier binnenkort zowel een DIY-uilenpakketje als een al gemaakt uiltje de deur uit.

Ik knipte strookjes van alle namen en deed die in een oud sauskommetje:


Daarna: ogen dicht, een heleboel keer husselen en toen 1 strookje eruithalen. En daar stond op......


En vervolgens nog een keer dezelfde procedure. En toen pakte ik het strookje met......


Dus nu heb ik het volgende bedacht: Sylvia van Zaanse Zolder mag als eerste kiezen wat ze wil hebben.
Een DIY of een al gemaakt uiltje. En in welke kleuren natuurlijk.
En daarna krijgt Simone van De Sierkip de mogelijkheid om haar kleurencombinatie te zeggen.
En als Sylvia een DIY wil, krijgt Simone een al gemaakt uiltje en andersom. Nou ja, dit staat er een beetje krom, maar jullie snappen vast wel wat ik bedoel. ;-)

Ik vind het erg leuk dat deze 2 dames gewonnen hebben, want ook zij zijn frutselaars, kringlopers en fotomakers. Een beetje zoals ik dus. Ik lees hun blogs heel graag.

Natuurlijk lees ik ook de blogs van de meeste andere deelnemers. En nog meer trouwens. Maar ja, er konden er maar 2 de winnaar zijn deze keer.
Wie weet heb ik binnenkort wel 150 volgers. En dat lijkt me dan een mooie gelegenheid voor weer een give-away. Dus dan: nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Iedereen heel erg bedankt voor het meedoen.

En heb je bovenaan de foto van het geluksklavertje gezien? Die komt ook uit eigen tuin.
En hij staat in een pot. En in die pot staat ook de enige Afrikaan die is opgekomen bij mij uit het zaad dat ik won bij Mamanon. Dus Manon: hierbij een eervolle vermelding voor jou. ;-)


Zie je hem staan? Hij is een beetje wazig, want de foto was bedoeld voor de Klavertjes 4. Maar hij staat er echt en hij leeft nog. ;-)

Tenslotte voor wie het weten wil: de mini-tjiftjafjes vandaag:


Ik kon het niet laten. Sorry. Ik vind ze zo leuk. En ze groeien zo hard. Ze beginnen nu al echt op vogeltjes te lijken. Ik zag zelfs al een vleugeltje met ieniemienie veertjes erop.

7 opmerkingen:

Jeanneke zei

Gefeliciteerd Zaanse Zolder en Sierkip! Leuk hoor, die uiltjes.
Aankleedpopje bedankt voor de leuke Give Away.
En je foto's zijn móói!
Groetjes,

Jeanneke.

Moois van mie zei

proficiat!

Lief en Mooi zei

Leuk voor de winnaars, en ik zeg eerlijk, had het DIY ook graag gewonnen. Bedankt Ria voor de leuke verloting, fijne week,
groetjes Talitha

Moon zei

Ohh, dit is leuk! Dat is nog eens een goed begin van de week, heel erg bedankt!!!!!! Ik wacht rustig af wat het gaat worden :)
Je tjiftjafjes groeien als kool, zo leuk om te volgen! Fijne maandag! Die van mij kan niet meer stuk :)

Kaatje zei

Dames, van harte gefeliciteerd!!

leen zei

Dikke proficiat aan de winnaars!

Marit zei

Sylvia en Simone, van harte gefeliciteerd en veel plezier met jullie uiltjes! :)

En lief zeg die vogeltjes in de tuin.
Mijn ouders hebben ook 3 vogelnestjes in de tuin.

Groetjes Marit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...